پایگاه علمی مهندسی معماری دریایی

پایگاه علمی مهندسی معماری دریایی


کارگاه شهدای ناوچه پیکان
پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۳۸۹

مجموعه شبیه سازی آموزشی سوانح دریایی برای کنترل و مدیریت بحرانهای ناشی از حوادث دریایی در کشتی ها و سکوهای نفتی توسط یك محقق ایرانی طراحی و ساخته شد.

 

 

منطقه ویژه اقتصادی کشتی سازی خلیج فارس
شنبه ۱۰ مهر ۱۳۸۹

منطقه ویژه اقتصادی کشتی سازی خلیج فارس در مرداد 1380 ایجاد و کل محدوده 1100 هکتاری مجتمع را شامل گردید و شامل امکانات قابل توجهی از جمله بارج و حوضچه‌ی آرامش می‌باشد.

 
بندر خرمشـهر
پنجشنبه ۱۰ تیر ۱۳۸۹

بندر خرمشهر به عنوان بخشی از استان خوزستان و همجواری با کشور عراق یک منطقه استراتژیک از نظر تجاری  اقتصادی و سیاسی می باشد.

 

 
صنایع دریایی شهید درویشی بندرعباس
چهارشنبه ۰۲ تیر ۱۳۸۹

 
بندر امیرآبــاد
يكشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۸۹

منطقه ویژه اقتصادى بندر امیر آباد بهشهر در شرق استان مازندران و فاصله 51 کیلومترى شهرستان سارى با مختصات جغرافیایى° 22/53 شرقى و° 41/36 شمالى قرار دارد .

 
بندر نوشهر
يكشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۸۹

اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران در راستای رسالت خود با اعمال مدیریت شایسته و بهره گیری از شیوه های نوین مدیریتی و مشارکت بخش خصوصی فعال در زمینه های مختلف عملیات بندری ، امورخدماتی و .... بیشترین سهم حمل و نقل دریایی را به بنادر استان اختصاص داده است.

 
بندر بوشهر
دوشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۸۹

اسناد بدست آمده از منطقه ریشهر واقع در 3 کیلو مترى بندر بوشهر نمایانگر این است که از هزاره سوم پیش از میلاد این بندر شهرى آباد بوده و از مراکز عمـده امپراطورى باستانى عیلامى بشمـار مى رفته است . سنگ نوشته‌هاى ایلامى بدست آمده مشخص مى کند که بوشهر در آن عصر دهکده اى به نام لیان بوده است...

 
بندر امام خمینی(ره)
يكشنبه ۰۲ خرداد ۱۳۸۹

بندر امام خمینی (ره) به علت قرار گرفتن در مسیر اصلی ترانزیت به کشور عراق و نزدیکی به 70 درصد مراکز صنعتی و جمعیتی کشور، از قابلیهای فراوانی برای جابجایی کالا بویژه کانتینرهای عراقی به این کشور برخوردار است.

 

نویسنده: مهندس محمد حسین تورانی ׀ برچسب:بنادر , دریایی , ایران, ׀ <-PostCategory-> ׀

CopyRight@ 2012 , www.keshti.org , All Rights Reserved
استفاده از مطالب سایت بدون ذکر منبع ممنوع می باشد . |
مهندس محمد حسین تورانی